Kasetony reklamowe do wyboru i koloru

Daj się dostrzec!

To motto w obecnych czasach nabrało bardzo istotnego znaczenia. Prowadzenie działalności bez reklamy ma bardzo małe szanse na powodzenie. Dotarcie do wielkiej grupy usługobiorców i znalezienie stałych klientów umożliwia skuteczna reklama. Pylony, banery, oklejane szyby, kasetony reklamowe – to jedynie niektóre przykłady, jakim sposobem można dać się zauważyć.

Kasetony

Należałoby zwrócić uwagę na kasetony, jako że jest to odmiana reklamy wizualnej zewnętrznej, której nie da się przegapić ani w dzień, ani w nocy. Elegancka forma, wyszukany styl, wyrazistość, możliwość dostrojenia wyglądu i materiałów do wymagań klienta, nieduże koszty oraz ekspresowy czas realizacji to bezsporne atuty tego typu reklamy.

Materiał

Materiały, z którego fabrykowane są kasetony winny być estetyczne i by dla przykładu pod wpływem temperatury nie blakły i nie pękały. Np. firma Dream Promotion używa dibond, który maluje proszkowo lub szczotkuje. Konstrukcja kasetonu nie powinna być ciężka, ponieważ bywa montowana m.in. na płytach gipsowych, w związku z tym używa się płyty i ramy wykonane z aluminium.

Druk

Może być jednostronny – w przypadku kasetonu, który pełni równocześnie rolę szyldu lub dwustronny – kiedy kaseton jest widziany z dwóch stron, na przykład na witrynie sklepowej albo jest wolnostojący. Technologia wykonania druku – frezowany albo napisy przestrzenne. Podświetlenie żarówkami led sprawia, iż kaseton wygląda efektownie o każdej porze.

Prosta postać czy wyszukana? Kolorowy czy stonowany? Litery frezowane czy przestrzenne? Wybór należy do interesanta.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Podstawy reklamy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.